Vad jag stör mig på

Vad jag stör mig på är när typ det enda folk bloggar om är hur "ledsna" de är för att de inte bloggat eller ber om förlåtelse för dålig uppdatering. Det är ju inte så att vi gått och satt oss i ett hört och börjat böla för att han/hon inte gjort ett inlägg på en dag? Haha okej nu var det en väldigt överdriven jämförelse men jag hoppas ni förstår.
Det jag försöker säga är att man själv bestämmer över sin blogg, och därför (tycker jag) att det är onödigt att beklaga sig för att man har ett liv och kanske vill göra andra saker än att sitta framför datorn hela tiden. Dessutom så blir bloggen ointressant om man bara skriver att man inte uppdaterat för det vet ju liksom läsarna redan.


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback