Mitt nyår

Haha igår när min syrra skulle gå och lägga sig gömde jag mig i hennes garderob för att skrämma henne sen när hon kom ner. Meeen eftersom hon är långsammare än en snigel fick jag sitta där i en halvtimme innan hon kom -.-

Iaf nu ska jag berätta lite om mitt nyår. Det var inget speciellt igentligen haha. Först så fixade jag mig och så (fick dock ingen bild på mig själv) sedan åt vi en jättegod middag bestående av förrätt, huvudrätt och efterrätt som mina föräldrar gjort hela dagen. Efter det kollade vi på filmen Long kiss godnight och sen var det stressigt!
Klockan var lixom halv tolv och det var tänkt att vi skulle upp på toppen av Flotsbrobacken så vi powerwalkade dit och sen så kom vi halvvägs upp på backen när pappa inte kunde komma längre eftersom snökanonerna var igång och pappas skor inte fick fäste på snön. Då blev klockan tolv så jag och pappa stod lixom i sidan på backen och såg fyrvekerierna.
Okej det var failat men det var bra ändå eftersom jag hade pappa bredvid mig. Efter det "sammlades" min familj och vi gick hem och firade med alkoholfri champagne och filmen 2012. Haha bra start eller?
Bild på förrätten och huvudrätten.






Kommentarer
Postat av: maja

Fina bilder :) Såg gott ut :D

2012-01-02 @ 13:08:47
Postat av: maja

haha vi åt oxå oxfile med den där såsen och potatiskakan :)

2012-01-02 @ 22:46:16
URL: http://msveriin.blogg.se/

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback