Diss och Hiss

Folk som spammar- Det kan till exemper vara personer som spammar facebook med massa onödiga inlägg som tex "Nu går jag ut" eller "Smsar med Göran". Tycker det är sjukt irriterande, haha. Men men annat folk kanske tycker det är intressant men då kan man ju skaffa en blogg där man skriver allt det där.
Chips med smak- Man blir töstig as snabbt, man blir helt kladdig, det låter för mycket av de när man tuggar så man hör inte TV när man vill kolla på film. Okej vet inte riktigt vad det har med smak att göra att de låter för mycket men det verkar som om chips med smak slltid är lite tjockare och krispigare. De ända chips jag gillar är lättsaltade.
Hundar- Så mysiga! Bokstavlig talat människans bästa vän haha.
Filmer- Om man har tråkigt så kan man bara sätta sig vid TVen och kolla på en film, timmarna bara flyger förbi då haha. Nej men också så är det ju kul att man liksom kommer in i nån annans liv och slipper bry sig om sitt eget för tillfället. Riktig hiss!
Att jag ska träffa Valentina på tisdag- Hon bor nämligen i Australien och var en av mina absolut bästa vänner förut när hon bodde i Sverige. Vi har inte setts på två år, shit! Kommer ha sååå mycket att berätta. Men det är ju bra att hon flyttar hit igen det här året.


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback