Stan igår

Jag och Ebba träffades runt halv två i stan igår och gick runt i 5 timmar :) Tips på Bikbok i gallerian - sjukt nice! De hade en DJ och de bästa kläderna ;) Dessutom så har de öppnat Hollister där också (!!!) Omg vad vi dooooog först av de tre killmodellerna med värsta magrutorna ( :rolleyes: ) och alla skit snygga kläder! Dock var det ju asdyrt :( Men ska iallafall köpa ett par kortkorta schorts därifrån när jag väl fått mitt bankkort och pengarna ;) Ska dessutom också köpa ett par jättesöta knästrumpor från bikbok :) Såg en skinjacka från Topshop, fast måste nog vänta tills nästa månad om jag ska kunna ha råd att köpa den...
När klockan blev 17:00 gick vi in på Sandys och snacka i en timme, haha
Btw, Natti blev sjuk så hon kunde inte komma hem till mig, ifall ni undrar :)


Kommentarer
Postat av: agnes

ska vi följa varandra på Bloglovin'? :)

2011-09-25 @ 11:57:38
URL: http://thatagnes.blogg.se/
Postat av: Natasha

I remember the Times när du inte visste vad hollister va.... Hahah

2011-09-25 @ 12:06:17

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback