Inget liv

Allmänt:

namn
-  Malin
högerhänt/vänsterhänt – Höger
värsta ovanor – Biter på huden runt fingernaglarna (jag vet det låter as-äckligt)

stjärntecken – Jungfru 
skostorlek - 38 :)
är dina föräldrar skilda - nepp!
skor idag - vita fejk-konverse
svagheter - Är rätt så känslig...
rädslor - Att bli våldtagen av nåt äckligt fyll-peddo :O
mål för året - Strula hehe
det första du tänker på när du vaknar - Allt som kommer hända under dagen
bästa kännetecken - Your just jealous ;)


FAVORIT


färg - rosa och svart
mat - Äter allt... fast det skulle nog bli Lapshapa Flotski (rysk rätt)
sport – Simhopp
djur - hundar! Naaw älskar min lilla långhåriga chihuahua :')
glass - Choklad glass! :D
affär - New Yorker
sallad – Sallad med nötter och melon i samt grillost till, sååååå gott!
skådespelare - Tom cruise, snyggare än honom kan man inte bli :rolleyes:
låt - Jag gråter bara i regnet med Newkid ♥
nummer - 8
årstid - sommar  
parfym – Vet inte vad den heter :S


Hmm:

vad vill du bli när du blir stor - Psykolog samt sångerska och modell, haha
vem av dina vänner är mest lik dig – Natasha, haha :)
vem är mest högljudd - Jag helt klart!
vem får dig mest att skratta - Alla skrattar när vi är tillsammans :D
vem har du känt längst – Daniella och Julia :)
vem är blygast - Sayna tror jag ♥
när grät du som mest - när min farmor dog.
bästa känslan - Flummig, när man skrattar åt allt! :D
värsta känslan – när någon svikit än.
vart vill du bo i framtiden – Sverige :)
hur länge tror du att du kommer leva - till 92 kanske haha


HAR DU NÅNSIN

varit kär – Jaaaa!
blivit dissad - ja...
rymt hemifrån - nej
sovit utomhus - Ja jag och min familj har campat två gånger på Bornholm :)
gråtit i skolan - mm
spytt i skolan - haha neej aldrig!
velat bli modell - Jaa, vem vill inte liksom? ;)
gjort något dumt som du skrattar åt idag - Haha ja
sett en död människa – Ja min farmor... det var hemskt
druckit alkohol - smakat jaa
använt droger - Nej never ever forever!
ätit sushi - Jaa skit gott! :D
retats - Haha det är klart :P

DU


svär -
Ja, fast inte såå grovt ;)
sjunger bra - kan man väl säga :)
duschar dagligen – Ja eller typ varannan dag...
vill gå på högskola/universitet - det är väl klart
vill gifta dig - Jaaaa omg!
tror på dig själv – Ja
kommer överens med dina föräldrar - oftast
gillar åska - haha Ja! skit mysigt :)
spelar något instrument? - piano
sjunger i duschen - Oftast, beror på om jag är glad eller om jag duschar på morgonen

THIS OR THAT


pepsi/cola – Cola
mc donald’s/burger king - Mc donald's!
choklad/vanilj - omg choklad helt klart
jordgubbar/blåbär – jordgubbar 
kött/veg. – kött 
Tv/film - TV
gitarr/trummor - Trummor!
adidas/nike - Nike
kakor/paj - Paj fast inte äppelpaj, as-äckligt

 

KAN DU


gå ner i splitt – Neej kommer bryta benet om jag ens försöker!
skriva med båda händerna - aa om man bortser hur cp det ser ut med vänster...
blåsa en bubbla – haha japp
rulla din tunga i en cirkel – Haha antar de? (samma svar som Saynas)
nudda näsan med tungan - Nej HAHAHHA
dansa - Yees, 
äta vad du vill utan att oroa dig – Haha aa! Äter som en häst ;)

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN


du nuddade -
Mamma
du pratade i telefon med - Pratade med Natti igår helt storgråtande, love here ♥
du msnade med - hahah Sayna på msn
du kramade - Mamma
du skällde på - Nadja

 

SENAST DU


skrattade – Igår
grät - Igår
filmen du såg - Terminator på tv ;)
tuggade tuggummi - igår
drog ett skämt - igår
sjöng en sång – Igår

VAD

Ser man utanför ditt fönster -
Min studsmatta och grannens hus :P
Har du på dig – Indi-byxor (som jag kallar de) och en svart tröja
Gör du just nu - Har tråkigt och tittar på tv

 

RANDOM


vilket land/städer skulle du vilja besöka - USA, Thailand, Turkiet, Australien, Hawaii, Italien och Indien :)

hur många kuddar sover du med - 1
dricker du mjölk - eeww nej bara i oboy
person du hatar mest - Jaa omg, fast säger inte vem
vilket är det värsta vädret - reeeegn!
lekte du med barbie som liten – Jaa hade värsta samlingen!



Kommentarer
Postat av: Natasha

Hawaii ligger i Usa.. hahah älskar ddiiig meed !! HAHAH omg malin umgås med likadana människor som henne själv- barbiesar

2011-10-09 @ 13:42:38

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback