Hahah vad händer?

Herregud fattar inte vad som händer :S Killar jag inte känner börjar adda mig och allt, dessutom så var det nån kille i 17 årsålder som fått mitt nummer av någon och trott att jag var över 15? HAHAHA shit. Han hade tydligen sett mig på stan och blivit intresserad, men eftersom jag bara är 13 ville jag inte att han skulle behålla mitt nummer... haha
Sen på fredag ska jag möta nån annan kille (fast som tur är befinner sig i min ålder) som adda mig igår på facebook :) Hihi kul att skaffa vänner men för säkerhetskull så ska Natti va med ;)
Jag ser väl inte ut att va så gammal, eller?


Kommentarer
Postat av: Elin

Anmäl dig till veckans blogg vetja ;)

2011-10-23 @ 17:41:46
Postat av: Timo <3

Hihihi mig :D <33

2011-10-23 @ 19:33:56
Postat av: Timo <3

Med mig :D <33

2011-10-23 @ 19:47:13

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback