Vill sparka på era ansikten

Asså fan vad sur jag är på en kille just nu, fast jag tror inte han vet det. Om någon säger de saker de sa till min syrra idag, då jävlar kan du gå och gräva din egna grav. Haha immiterar dagligen hur jag skulle vilja mosa honom -.- Wow har du aldrig sett en tjej utan smink liksom?! Varför ska man inte kunna komma EN dag utan smink för att ni ska kommentera än massa? Ni killar gör ju inte ett skit åt erat ansikte så varför ska vi ha tvånget att göra det? VÄX UPP DIN JÄVEL. *damp*
Perferct people isn't real, I'm just saying.



Kommentarer
Postat av: Andrea

Veeem ? :O <3

2011-11-10 @ 16:27:30
URL: http://lovemyblog.blogg.se/

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback