Gaaaah Jacob är så snygg

Efter skolan drog jag och Elin till min gamla skola för att möta upp natti. Efter att vi träffats flummade vi runt och åkte till heron city :) guuuud då flummiga vi var skrattade seriöst åt allting haha! Vi käkade (yakiniku) och spelade något racing spel på media market :D sen kollade vi på braking dawn, så sjukt bra! Och oooom jag dog när Jacob kom ut i filmen, så jävla snygg! Däremot var jag såhääär nära på att slå Elin rakt i ansiktet eftersom hon inte kunde hålla sig tyst någonting under filmen -.- fast ush det var så himla äckligt att se Bella (i filmen dårå) så himla mager :O längtar tills nästa film kommer ut!



Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback