Orienteringen idag ;)

Var ganska kul men sjukt jobbig !! Jag och Natasha gick totalt villse när vi skulle hitta den första kontrollen (kom på vad det hette ;) ) . Vi hade gått förbi både den första och den andra... haha :S Så fick spronga tillbaks och hitta de, resten gick bra :D haha förutom när jag skulle kissa och Natti stod och skrek att jag skulle skynda mig... HAHAHAHA var ju helt genomsvättig också eftersom vi sprungit så mycket så schortsen korvade sig... :P
Men jag och Natti fick VG+ !!!! Alltså vi får ju inte betyg än men om vi skulle så skulle vi ha fått det :D
Min orienterings outfit idag ;)


Fick inte plats i webkameran.... haha ;)
Haha kolla Zorro :P
PS. Är skiiiit trött nu !!


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback