OMG JAG HAR TANDSTÄLLNING !!!! :D

Har precis fått min tandställning ! Det tog ganska lång tid att limma alla mettalsaker i min mun och jag trodde jag skulle se hemsk ut men, titta på resultatet ! :D Jag såg inte såå hemsk ut... Faktumed är att mina läppar redan är ganska så stora så det är inte jobbigt eller så att stänga munnen... hehe ;)
Det som är dåligt är att jag måste dela maten i små bitar sen när jag ska äta -.-
Just nu tog jag snabbt bara de här bilderna men tog mycket bättre och närmare bilden på mammas mobil så när hon kommer hem så laddar jag upp de :D
Ser ni? inte en så stor skillnad ;)


Kommentarer
Postat av: elin

vilken färg blev det

2011-05-03 @ 18:53:04

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback