Killar gillar

Ush fattar inte hur man kan bli så himla oförskämd ?! Har vart tre kill gäng (på runt 15/16 år) som hållit på. Först på tunnelbanan när jag gick förbi ett par killar så slår jag vad om att de stog och stirrade på min häck och busvisslade därefter en av killarna :O
Sedan när jag var påväg hem från Farsta satt ett gäng killar på en bänk och när jag gick förbi de så ropade en av killarna "sötis, sötnos!" tillslut kollade jag bakåt och då frågade killen "kan jag få ditt nummer?"
Fan heller... Så jag igga bara.
Tredje gången var det ett gäng (bara några hundra meter från det andra gänget) som stog och busvissla från en balkong. Shit låt mig va ! Det är inte kul, det är bara äckligt. Visa lite hyfs vafan...
Min outfit idag :)


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback