Jävla nolifer -.-

Hahahah fattar faktiskt inte hur du tror du kan påvärka mig ? De kommentarer du skriver är ju så grymt barnsliga så det inte finns :P Slår vad om att du bara är en liten ynkrygg som har dålig självkänsla och bollar ut det på mig genom dina kommentare. Du är säkert yngre än mig också, är så jävla ful och töntig i verkligheten men försöker vara en "cool" (om man nu ens kan säga det, eftersom du är så barnslig :S ) image ute på internet.
Jävla nolla ! hahahaha och tror du verkligen att jag är fattig bara för att jag inte har en IPhone ?! Faktum är att jag inte vill ha en IPhone för att de är så jobbiga att skriva på, och är därför VÄLDIGT nöjd med den mobil jag har nu.
Snacka om att inte ha något liv, jävla nolifer. Du är en skamm för världen. Bryr mig inte om dig, eftersom jag har bättre för mig än att tycka synd om dig.


Kommentarer
Postat av: tracy

du är så jävla hett

2011-05-19 @ 16:15:24
Postat av: tovegoven

du är så jävla taskig!!!! jag är bara anvudsjuk på dig du är jätte fin!! Jag ersäner att det var jag du kan skicka nåt till mig via min mejl!!!



[email protected]

2011-05-19 @ 16:17:44

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback