Idag :D

Ja idag så uppträdde några från min skola först på en lunchkonsär i en skola som jag för tillfället glömt namnet på xD haha visst har jag bra minne? :D Aja, det gick väl sådär eftersom det blev lite trubbe med tonläget för min kompanjon och vi hade inga trummor första gången... Men sen så trallade jag, Karro, Moa, Ulrika och några till med musiken hehe ;)
Sen när det var dags för konsären i Luma Park så kan jag säga en sak: KAAAAAALLLLLTTTT!!!! :O
Hehe men det gickbrra iallafal (förutom att jag inte hörde mig själv :P ) och då hade vi trummor till så det var lite fart i det hela :D
Låten vi sjöng


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback