Hahahaha alltså fett fail du är -.-

Hahaha kolla här, nån har skrivit en kommentar i namnet Tracy, fast jag vet att det inte är hon för att hon 1. Inte skriver så. 2. Inte har det IP nummer du skrev kommentaren med.
Hennes/Hans kommentar:
Postat av: tracy

hej det är tracy,
jag tycker att du ser ut som en gris nu men men det kan man facktist inte hjälpa. men ärligt du ser facktist ut som en gris fast som sagt det kan man inte hjälpa!!! pusss bästa vän

2011-05-10 @ 16:17:27
Dessutom så visar det bara på att du själv inte vågar stå för vad du säger, eftersom du först klankar ner på andra och sedan skriver det i nån annans namn. Bevisar bara en sak: Du är omogen. Och glömm inte att jag nu tänker "blocka" dig från den här bloggen. Så om du inte vill riskera det så är det bara att den som kommenterat detta skriver vem du egentligen var, tänk om det var dina kompisar som skrev det på din dator/mobil, skulle du då ta den skit de har åstakommit? Du har 24 timmar på dig.


Kommentarer
Postat av: tracy*************''

vem det nu är som har skrivit att det är från mej är jag arg på :0 ;o

2011-05-14 @ 20:27:10

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback