Bra test, läs så vet ni *betydligt* mycket mer om mig :D

Om du fick kyssa någon nu, vem? Min drömkille, och den kyssem skulle vara riktigt HOT ! :D

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Två stycken, fast jag ändå var ganska så liten :)

Vad tycker du om kärlek? Den gör en glad för stunden, men efter ett tag sårar den dig. :(

När kramade du någon sist? För ungefär 15 min sen... Då kramade ja min mamma :)

Saknar du någon speciell person? Ja, en pojkvän :P (jag är desperat, haha)

Har du svårt för att bli kär? Nepp, kan bli kär på första ögonkastet :love:
Är du singel? Jepp, men det är ingenting jag vill vara.
När fick du senast en komplimang? Idag i skolan :)

 

 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej, men har varit nära på.
Hånglat med nån riktigt ful: Nee, har aldrig hånglat :O
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nepp
Gjort något riktigt dumt? Klart jag har, vem har inte det ?!
Gjort något du verkligen ångrar? Mm, det ångrar jag fortfarande :(
Åkt ambulans? Nepp !
Åkt polisbil? Nee
Gjort nåt olagligt? Aldrig :P
Fått din mamma att gråta? Kanske... eller alltså det var nog inte direkt jag :(
Slagit ner någon? Haha jaa :P
Skämts över dina föräldrar? Ja, en gång... en älskar de ändå :D

Sagt jag älskar dig och menat det? Japp :)

Tar du droger? Ush nej blää aldrig in my life ! :O

Dricker du? Nee... men har smakat :P

Vad hatar du verkligen? Hatar falska människor, folk som stalkar och snusk-gubbar :O

Varit kär? Japp, har varit det hur många gånger som helst, är nog fortfarande det :P

Är du ensam nu? Nepp, hela min familj är hemma :)
Vill du gifta dig? Hell yeah ! Bröllopet kommer vara stort och lyxigt och pampigt oc maffigt :D
Vill du ha barn? Aa :D Två flickor med två år emellan :love:

 

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Nadja och Zorro :)

Såg dig gråta? Nadja, Nika, Natti, Elaine och Domi :) haha det var många...
Fick dig att gråta? Nadja, hon sparkade min rumpa så jag ramla in i en bordskant... haha
Du delade en dricka med? Fick smaka Monster av Elaine :)
Du gick på bio med? Öhm, kommer inte ihåg...
Skällde på dig? Ingen skäller på mig ;) I'm a good girl :D haha not... men kommer inte ihåg :S
Sa någonting till dig och vad var det? Nadja- NEEEJ JAG TOG INTE ALLS DEN !

 

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Japp
Kramat någon? Yes :D
Pussat någon? Yepp ;)
Köpt någonting? Aa två stycken kakor paket :D (sjukt goda var de, för bara 22 :- )
Sjungit? Daa jag älskar att sjunga !

Saknat någon? Mhm :) :(

 

 

JAG HAR:
Digitalkamera? Japp, men vet inte vart laddaren är så använder den inte :(
Systemkamera? Nej men önskar mig det i födelsedagspresent ^^
Telefon på rummet? Japp :D har en av hemtelefonerna där ;)

Egen dator? JAPP :D men nadja tar den hela tiden -.-
Bra kompisar? Såklart jag har :D älskar de ♥


Gammal bild :P


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback