ääääääääääntligen tillbaks på bloggen !

Men det har hänt så mycket ! Bra saker alltså, har haft jättekul :D Berättar lite kortfattat:
  • Måndag: Typ inget....
  • Tisdag: Fick alla rätt på klättringstestet och har fått grönt kort !! :D Dessutom så födde Julias mamma Leona !! (Julias nyblivna lillsyster) + Nadja fick en spricka i hennes stortå och var tvungen att åka till sjukhuset...
  • Onsdag: Gick till tandläkaren och gick sjukt villse så kom fett sent dit... sen klockan tre kom en tjej från SF bio för att intervjua oss ifall man ville vara med i en film. Sen hämtade mamma först Nadja (som var hemma), sen mig och sedan pappa. Därefter åkte vi till ett hotel som tillhörde Danderyds sjukhus och träffade Julias familj och Leona, hon var såååååååååååååååå söt !!!
Dagens outfit ;)



Jag vet att mina byxor e smutsiga men hade kartpromenad och spelade brännboll också så... ja det förklarar saker. :D


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback