Tillbaks från skolan och cool grej på gång ;D

Har nyss kommit hem från skolan och sånglektionerna och när jag satt i bilen så var vi tvungna att köra undan för att den skulle förbi... och gissa vad vi såg när vi svängde in på parkeringen där jag bor? Jo massa polisbilar (okej, det var två stycken :P ) och abulansen vi släppte förbi ! :D Fett coolt asså... fast ändå inte... är ju lite läskigt också :S så hela min familj (inklusive Zorro ;) ) gick för att kolla vad som hänt... det visade sig att en kille fått sladd och åkt in i nånting så bilen vart helt krashad...

Jag idag :D



Puss ! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonymus:D

Hur kan du tycka att det är coolt att en ambulans+polis kommer? Det är ju hemskt...

2011-03-28 @ 20:00:53
Postat av: Anonym

HERREGUD Du är ju bara så snygg alltså BOKSTAVLIGEN!<3

Vart är din kofta och typ linne ifrån ?



Pöss Pöss // Jessica :)

2011-04-25 @ 23:27:54
Postat av: Jessica

HEREGUD Du är ju bara så snygg BOKSTAVLIGEN!! <33

En fråga : Vart är din kofta och ditt fina linne ifrån ?

PÖSS PÖÖSS // Jessica ;)

2011-04-25 @ 23:30:38

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback