tillbaks från klättringen :D

Ja som det står på rubriken så har jag precis kommit hem tillbaks från klättringen, och om jag ska berätta lite om hur klättringslektionen varit så kan jag säga att det var skit kul! Vi fick klättra på de högsta väggarna idag och sedan på de man inte behöver säkring på (det var as jobbigt eftersom jag klättrade upp och ned ! ) :) Men eftersom jag kom fem minuter försent så skulle jag göra 50 armhävningar, men hallå ? I'm a girl ! så jag övertalade till 15 istället ;) hehehe :love:

Det här var min skol-outfit idag :

såg lite hyper ut bara...


As- snygg, elr hur ?! ;)


Var lite förvirrad :S


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback