Ush vad trött jag är :O

Har nyss kommit hem - efter en lååång dag :)
Igår var ja och Lella på grönan och gick sedan hem till henne, hade jätte kul! :D Vi sov i tält och hoppade studsmatt klockan två på natten ^^ haha. Därefter åkte jag bort till farsta (somnade typ på bussen tillbaks från Lella) och repade inför konsären imorgon! :D Däremot var vädret skit och jag hade skitskor och blev as blöt och kall...
Efter det stressade jag mig vidare mot Heron City och kollade på Piraters of the carrabien med hela familjen :D

Middagen vi åt på grönan ;)
Bilden därimot är tagn vid ett annat grönalund tillfälle :) Vad det är? Fish & Ships ;)


Kommentarer
Postat av: Hana

Känner igen Nattis händer, always<3

2011-06-17 @ 22:53:39

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback