Tillbaka :D

Alltså shit vad kul det har varit de här senaste dagarna ! :D Vi har badat jätte mycket och discot var toppen! ;) Dessutom har jag fått nya vänner - Agnes, Lina och Signe. Okej alltså jag har pratat och så med de förut men inte liksom varit så här kompisar som nu :)
Idag seglade vi också men tog en jädrans tid innan vi fick igång det... Efter det fick vi gå hem men vi (jag, Natti, Agnes, Signe, Wilma och Tracy) valde att gå till Sickla strans istället.
Efter det åkte vi (jag, Natti, Signe och Agnes) hem till Agnes för att lämna våra saker och sedan gick vi till Trekanten i Gröndal/Liljeholmen :D
Bildbrist


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback