The funny bunny want some money ;)

Haha visst rimmar det? ^^
Nej men nu har jag precis gjort klart min svenska + tränat piano och behöver bara lära mig texten utan till, samt tre andra låttexter som jag ska uppträda med under olika evenemang... Haha nej jag ska inte uppträda med själva texterna utan låtarna :P Aja jag tror ni fattar xD
Ska duscha nu, sedan gå och lägga mig... är sjukt trött?! :O Men jag vet att jag inte kommer göra det eftersom varge gång jag säger att jag ska gå och lägga mig en viss tid går jag och lägger mig en timma senare... Någon som känner igen sig?!?! :D
Kolla vad fint jag kysser ;) hahaha


Kommentarer
Postat av: tove

2011-06-08 @ 14:53:42
Postat av: tove

hej jag undrar om du har fått din mens och isånafall när för jag tror jag är väldigt tidig med min!!

tacksam för svar!!!

2011-06-08 @ 14:54:59

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback