Okej nu ska jag härma alla andra bloggerskor

Med att börja med en sån där dag-grejsimojs ;) Så här kommer dagarna att se ut:
Dag 01 - Om mig

Dag 02 – Min första kärlek

Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Mina misstag

Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Gamla foton

Dag 07 – Min bästa vän

Dag 08 – Min favoritlåt

Dag 09 – Min tro

Dag 10 – Mina syskon

Dag 11 – I min handväska

Dag 12 – Om jag blev tvungen att byta

utseende med någon, skulle jag byta med

Dag 13 – Mina drömmar

Dag 14 – Mitt favoritminne

Dag 15 – Min favoritfödelsedag

Dag 16 – Detta ångrar jag

Dag 17 – Den här månaden

Dag 18 – Ett ögonblick

Dag 19 – Det här upprör mig

Dag 20 – Det här får mig att må bättre

Dag 21 – Det här får mig att gråta

Dag 22 – Mina rädslor

Dag 23 – Min favoritplats

Dag 24 – Det här saknar jag

Dag 25 – fula ovanor


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback