Grönalund is tha shit ;)

Omg det var aaaaassss kuuuuul igår på grönan! :D Jag och Sayna hittade på en slags "lek" som gick ut på att varge gång nån av såg en snygg kille skulle vi bedöva snyggheten (jag vet, det låter ytligt :P ) genom att säga (så fort vi såg den) antingen snygish (som står för liknande snygg kille), ding (lite snygg), ding dong (snygg!) eller Hotihot! (ja ni kan ju själva gissa på vad det betyder...)
Men det allra roligaste var att jag och Julia (tvingade henne ^^) åkte fritt fall och Tillt! :D haha fritt fall hade jag redan åkt förut men inte tillt ^^
Nadja och Julia i pop expressen (första åket)
I väntan på Insane... vacker du är Natti...
hahahahaha älskar dig din lilla fisk! ♥
När vi skulle äta middag :)
Och till sist när vi skulle åka tillt!! :D


Kommentarer
Postat av: Natasha

Det var juuu jaag som kom på leken :OOO

2011-06-03 @ 22:35:36

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback