Dag 1 - Om mig

Hela namnet: Malin Lydia-Louise Felin
Ålder: 12 år just nu men fyller 13 den 8 September
Familj: Mamma och pappa, en lillasyster vars namn är Nadja och en halvbror som fyller 18 i sommar och heter Erik.
Husdjur: En långhårig chuhuahua som heter Zorro och är ursöt! Han är två år :)
Hobbies: Musik och ... Aja jag går/gick på klättring och har gått på simhopp :)
I en relation med någon?: Nej.
När jag senast var ihop med nån: Lite mindre än ett år sen...
Favoritserie: Vampire diaries, V och Glee.
Nu fick ni veta lite mer om mig!





Kommentarer
Postat av: tracy

malin det är aldrig försent att vara fin.... :D

2011-06-23 @ 19:50:46

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback