Tidigt hemma :O

Har nyss kommit hem efter att ha varit på grönan med Sayna men var bara där i 2 timmar -.- Aja hade iallafall kul de timmarna :) Sayna hade glömt sina nycklar hemma och för att hon skulle kunna komma hem var hon tvungen att åka då när någon var hemma, därför åkte vi därifrån så tidigt. Men, jag såg Gry Forsell!!!! Coolt. Eller inte så coolt egentligen men det var kul och se henne medans de repade inför sommarkrysset ikväll :D
De här bilderna lyckades jag ta ;)
Hon i orange är Gry :P

Dagens outfit + facelook ♥


Kommentarer
Postat av: jenni:)

grymt fin blogg:) du är grymt söt oxå,

du kan gärna få kolla in på min blogg, men känn dig inte tvingad :) kram

2011-08-01 @ 18:42:10
URL: http://jenniholstpetersson.devote.se

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback