Sayna gästbloggar!

Hej Malins fina läsare!

Jag e bland de som ska gästblogga medan Malin tar en paus!

 Så tänkte börja skriva ner lite om mig sj så ni nt blir alltför förvirrade om vem de e som skriver ;)

Namn: Sayna Sigaroudi
Födelsedag: 96-09-05
Årskurs: 9an (efter sommarn)
Favoritserie: Desperate Housewives!!!!
Favoritartist: Justin Bieber (bla)
Favoritfärg: Blå, rosa, lila
Favoritlåt: Just nu e de Coconut tree by Mohombi och Nicole Sherzinger :P

Yes de va väl lite iaf! Klicka gärna in på min blogg också o följ den mer än gärna! :D
------------> http://desperatesayna.blogg.se/



Jag e den till vänster :P

Puss!<3



Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback