Morron :)

Har nyss ätit frukost och vaknat... sitter nu i smyg i mitt rum och har på datorn. Intressant då. Haha men varför sitter jag i smyg framför datorn då? Jo mamma och pappa har typ bestämmt att jag och Nadja bara får använda datorerna två timmar på förmiddan och två timmar på kvällen. Så därför om jag sitter i smyg och de inte märker räknas det ju inte, och jag har mycket tid kvar ;) Haha
Annars ska nog jag och Nadja cykla till något bad (pappa tvingade oss att cykla -.- ) Annars ska jag nog inte göra så mycket :) Jo på torsdag ska jag göra något, jag, Nika, Natti och Sayna ska dra till grönan (vid öppningen som vanligt ;) ) kommer nog att bli kul!
Dagens outfit ;)
Älskar låten ♥


Kommentarer
Postat av: Sayna<3

Så himla fin man kan va! <3

2011-07-27 @ 19:51:33
URL: http://desperatesayna.blogg.se/

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback