Mcdonalds

Kom för inte så länge sedan hem efter att ha varit på grönan och sedan på donken (Mcdonalds) med Nika, Sayna och Natasha. :) Vi drog ifrån grönan ganska tidigt eftersom det var så gryyyyyyyymt varmt och ganska mycket folk. Först tänkte vi att vi skulle hem till mig för att sedan bada men det gick inte så vi drog till donken och åt lunch och satt och snacka i två och en halv timmar! Hade så sjukt mycket att prata om, haha ^^
Men eftersom jag bara sovit 6 timmar i natt är jag ganska trött... Var tvungen att sova i soffan eftersom gästerna som kom igår kväll sov över i mitt rum.
Där vi satt :)

Jag idag...






Kommentarer
Postat av: lella

sjukt fiin du är malin!!! <33

2011-07-28 @ 21:49:43

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback