Jag är hemma!

Wohoooooo har äntligen kommit hem! Egentligen var det ingen bloggpaus jag hade, utan en resa till Bornholm. Men varför är jag då hemma så tidigt? Jo. Vi var tvungna att avbryta semestern pågrund av sjukt dåligt väder. Det var bara fint väder första och den tredje dagen, rästen var det bara storm. I en av stormarna flög halva vårt tält in, haha ;)
För att åka dit var vi tvungna att åka bil i nästan 9 timmar fram till skåne, där sov vi över och nästa dag tog vi en färja över till bornholm. Ofcourse då bara med cycklar.
Och om ni undrar så var det inte hotel vi sov i, utan vi kampade med tält :D
Ful bild från vägen hem igår :( Bildbomb i nästa inlägg ;)


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback