Grönalund is tha shit ;)

Omg hade det skit kul idag!! Jag och Nadja kom vid öppningen och det var typ ingen kö till allt! Skit skoj :D Började med Twister men den fick typ ett tekniskt fel i slutet så vi fick inte kliva av och eftersom vi satt längst fram lyste solen på oss och vi svettades ihjäl som maskar -.- Men efter att vi typ åkt allting träffade vi på Nika och Sayna och ÄNTLIGEN fick jag de att åka fritt fall och tilt! (förutom sayna, hon åkte bara fritt fall :D )
Haha men lyktan är ju typ läskigare än tilt....
När jag och Nadja satt på tunnelbanan hem var det en man lom tog en slinga från mitt hår och ba: nice blond
... :O fett skarrig ju :S
Så sen när han stack (trodde vi, visade sig att han bara hade satt sig nån annanstans) skämtade jag och Nadja om händelsen så mycket att vi till slut bara satt och garva... utan stopp... skit högt xD
Men fett pinsamt sen när vi såg honom bara några platser bort, han hade säkert hört allting. Han gav Nadja mördarblicken... hahaha
Sen hände någonting jätte pinsamt för Nadja påvägen hem men det får jag inte berätta till någon... hahahahah


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback