Funny day

Omg gårdagen var sjukt kul!! Jag och Natti träffades först i stan runt 11 och fönsterschoppade när det var dåligt väder men när det sedan när vädret klarnade upp gick vi till grönan :) Alltså så sjukt kul vi hade!! Skrattade åt precis aaaaaallting, och snacka skit ;) haha vilka tjejer gör inte det?! Och så var det så sjukt pinsamt men sammtidigt lite roligt att när vi skulle åka kvasten och skulle åka längst fram tittade en kille ut mot oss och jag såg honom inte så när jag väl såg honom (jag var nära på att springa in i honom) så skrek jag och hoppa bakåt, men det pinsamma var att han hade en skiiiiiiiiiit söt kompis som titta på mig (jag vet, wow ;) ) haha...
Here comes some pictures ;)



Natti fega ur 3 gånger så tillslut fick jag åka den själv :(

I kärlekstunneln ♥


hahahahah kolla natti! :D




Söta Natti :P




Och jag....

The real beauti of Natasha ;P


Så himla vacker ;(


Och nu! Den vackraste av de alla....




Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback