• Jag absolut AVSKYR fjortisar. Det jag avskyr med de är deras sätt att vara. De tror att de är så jävla fucking coola (ursäkta språket) och gör allt vad de kan för att vara så 'olydiga' och kaxiga som möjligt. Varför kan man inte vara sig själv liksom? Alla vet ju att bakom allt det där tunga megasminket finns en snäll osäker tjej. Världen skulle bli så mycket bättre om man bara var sig själv.
• Jag tycker inte om klängiga människor. Vem gör det?
• När jag var liten hoppade jag på min barnflickas säng och fick då plötsligt en dyk-lust och dök ner från sängen rakt ner i ett glasbord så att jag fick världens största bula.
• Jag har aldrig feber. Min vanliga kroppstemperatur ligger på 35,9 grader och när jag blir sjuk och får min såkallade feber har jag 37 grader.


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback