Blev inte så många inlägg igår :(

Hade annat att göra... hehe ;) Men jag kan berätta om det liiite iallafall :)
Lådbilsrallyn igår var nice och jag fick en ganska bra plats fast det var så grymt mycket folk :D Fick plats precis intill staketet där det såkallade "hoppet" var.
Det här var ett team som var med :D Men vinnaren var "det liggande pianot"
Team Flåklypa Soapbox Crew
Red Bull Lådbilsrally 2011
Första kurvan, stod inte här, utan längre ner.
Dessutom fick jag en ratis RedBull ! :D

Vi åt Sushi till lunch och efter rally åkte vi till ica och handla (shit vad intressant då) och köpte fyra pack jordgubbar för bara 40 :- !! Skit billigt!
Därefter kollade vi på en jätte bra film, såkallad "Disturbia" som gick på femman igår kväll.


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback