Skola kuliga skola...

NOT !! Det enda som e kul är ju kompisarna ^^ Appropå det, jag saknar Natti såååå himla mycket ! :O ♥
Fattar inte hur jag kunnat klara mig så länga utan henne... jo för Sayna finns ju, OMG tänk om hon också skulle vara bortrest ?! Vill inte ens tänka på det !! Haha, men idag hade jag bild och engelska och sånt... Haha fast på bilden skulle jag och Tobbe (Tobias) rita av varandra, min blev väl lyckad medans hans ritade mig som typ Chrek elr nån
-.-
Kolla på bilderna så får ni se ;) Men efter skolan hade jag hemspråk och efter det hängde jag, Nika, Nadja, Sayna och Therese lite (och busringde till vissa, mohahaha) Och så helt plötsligt kom Hannah och hälsade på ! Hon hade nämligen slutat och börjat i en annan skola :)
Min bild...
Tobbes... som tur var redigerade jag den lite... xP
Jag vet; ser helt drogad ut... :(
I torkskopet ! xD
Snyggingar ;) hahaha
Tobias ^^
Hahahahahahaha han ser drooogad ut ^^
OMG äääälskar den sista bilden, han ser såå oskylldigt söt ut ! :)
Puss ! ♥ //Malin


Kommentarer
Postat av: Natti <3

ÅÅÅH SAKNAR ER MEEEER!!!!

2011-01-26 @ 20:14:56
URL: http://nattisnews.blogg.se/
Postat av: Sayna <3

Skulle nt kunna leva utan dig heller! Håll ut, Natti kmr snart bit I must Say Natti, You've been on an awfully LONG vacation... Vi väntar fortfarande O.o <3333

2011-01-26 @ 20:49:25
Postat av: Sayna

But*

2011-01-26 @ 20:50:28

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback