Natasha Siapoosh

Ja nu ska jag skriva lite om Natti och sedan länka till hennes blogg ^^
Nu är det på pricken en vecka kvar tills hon kommer tillbaks till Sverige från det vackra och varma Thailand !
Saaaknar henne så sjukt mycket, det är väl klart att man inte kan klara sig utan sin bästa vän utan att sakna henne ?! Men iallafall, lite om vad jag tycker om henne:
Vinnarskalle
Bryr sig inte om dumt folk (som e riktigt bra eftersom hon får mig att lugna ner mig när jag typ får damp på nån...)
Världens bästa eftersom man kan snacka om typ allt med henne höhö ^^
Galen i mode...
ABSOLUT har hon de snygga kläderna ever!! ;D
Och så sjukt smart ! Om du typ har en fråga om ngt har hon ALLTID ett svar ! :O ♥


Älskar dig ! :*
http://nattisnews.blogg.se/
Kolla hennes blogg, den äger ut allt!


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback