Lite om min lilla hund <3

Alltså jag vet inte om det ens går att älska en hund så mycket som jag älskar min. Det är liksom som om han vore ens livs kärlek haha ^^ Han är så söt och vacker att man aldrig tröttnar att titta på honom som man kanske gör med andra(s) hundar, och han e ganska ovanlig han ;D

Vi har nämligen bastu här hemma och gissa om han gillar att basta?! Han e typ den första som står vid dörren och vill komma in i värmen, han är en kaxig vakt-hund-chihuahua och om han råkar smita ut utan koppel ja då händer det grejer... Första människa han ser börjar han jaga och skälla ut, för att han typ går runt i "hans område" (alltså Zorros min hund) xD Men guuud som jag älskar hnm !! Ingen kille i världen kommer att ersätta min lilla vovsing och vill ni veta vad jag älskar så mycket om honom? När man typ är ledsen elr nåt och han är i ngt annat rum så springer han med all sin kraft mot än och börjar slicka än i ansiktet som för att trösta. ♥

Love u ♥





Puss till Zorro ! // Malin ♥


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback