HEEEEJ !!!

Heeej ! (igen)
Uhh har nu äntligen kunnat logga in för att blogga lite :) Idag gick jag till skolan eftersom jag "typ" e friskt nu. Men vilken bra start på dagen -.- Jag ställde ringklockan på mobilen på 6:15 men den ringde bara en gång så såklart somnade jag om. Så jag vaknade klockan 7:00 istället och fixade mig (alltså åt frukost, borsta tänder o.s.v) på en kvart.
När jag gick hemmifrån hade jag fint hår. När jag kom till skolan var håret katastrofalt, och jag hade ingen borste med mig så gick och klagade inför Sayna hur fult mitt hår var. Aja, just nu sitter jag och chattar på facebook för fullt, bloggar och kollar andras bloggar :) har nyss ätit middag (som jag gjorde själv ! ) ♥
Jag som spöke ^^ ♥


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback