.

Sorry att jag inte la in ngt igår men va trött efter simningen och detsutom hade Nadja datorn hela kvällen (-.-)
Men som sakt, igår så var jag, Nika, Nadja och Sayna o bada i Eriksdalsbadet men för det mesta så satt jag och Sayna i bubbelpoolen och bara snacka medans Nadja och Nika sprang i väg och lekte kull i vattnet... haha ♥
Men alltså jag undrar varför det alltid ska finnas någon jävla pedofil på det badet ?!?! Förra gången då bara vi var där så var det en äcklig gammal kille som typ förföljde oss och rörde mig hela tiden... Eww, och detsutom drog han mig i håret en gång ? Alltså gud vad våran bad lust försvann och vi bestämde oss för att gå...
Men den här gången var det ju iallafall inte lika farligt, det var bara det att Sayna blev as rädd för att det var två killar som letade efter henne med blicken och sedan stirrade på henne som om de ville typ mörda henne...
Varför ska man behöva betala hela j*vla 40 spänn för att bli jagade av några pedofielr???

Aja, vi stack därifrån sen -.-
Puss // Malin ♥


Kommentarer
Postat av: Nika <3

det var ju nt såå läskigt iaf nt som förra gången men de försvann helt plötsligt det var jju as bra <3 :** :)

2011-01-29 @ 16:30:25

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback