Efter skolan !!

Alltså idag har det varit rena drama dagen för mina vänner... Så mycket som hänt, och fan vad killar kan va j*vligt taskiga ! En sak säger jag bara: Om du kaxar mot äldre, då fan ska du ta och gömma dig. ;(
INGEN ska få hålla på så mot min bästa vän, oavsett ålder! Men eftersom jag inte är den typen som går och muckar gräl med folk så avstod jag från att klappa till idioten... :)
Men efter skolan mådde alla hyfsat bra och än en gång stannade några kvar i skolan, fast lite fler den här gången ;) Tänk att jag kommer flutta upp till seniorerna och inte gå tillsammans med de här fina ungdomarna sen :O Men kommer nog hälsa på de nån rast sen kanske... Alltså jag flyttar upp när jag börjar sjuan, inte nu.
Från idag ;)
hahahaha
OMG tänk sayna, det e dina !! :* haha
Hahahah kolla tobbes face ! hahahha
Me & Tobbe
haha
Puss ! // Malin ♥


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback