Zorry för dålig uppdatering... :(

... Men internet hade pajat ;( och när vi fixade det på den här stora datorn hade (som vanligt) Nadja tagit den och liksom blivit agressiv och inte velat låta mig få röra den... Men jaja, det enda ni egentligen har missat är att jag valt att jag vill göra min tandställning antingen Söder eller Stureplan... och att jag städat HELA tiden ! Ja, förutom när jag typ pausa och kollade på tv... hehe xD
Men nu några Svar på kommentar!



Svar till Natasha: Klart du har ! Ingen annan har de bättre ;)
Svar till de alla andra kommentarerna: Alltså jag vill inte ha (ta inte illa upp) vanlig färg på tandställningen, eftersom typ alla har det... så jag tror den färgen jag personligen har valt är rosa ^^


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback