YEY INGEN SKOLA!!!

Jahapp, nu är man glad eftersom man är hemma och skolan är inställd ^^ Nu har man ju iallafall nånting att skylla på när man inte kommer med läxan i tid, höhö ;P Nej men vaknade i morse, fick skuts till tunnelbanan men sen var det stopp i liljeholmen. Jag och Sofie bestämmde oss för att ta tunnelbanan till Gullmarsplan istället för tvärisen efteersom det inte gick, men när vi väl var i Gullmars sa en av våra lärare att skolan är inställd och vi får åka hem :) haha stackars Natti och Hana som kom till skolan men fick åka hem igen :D
Men då kan jag slappa lite nu iallafall. Och det var ju tur att pappa åkte och hämtade mig och Nadja från tinnelbanan, annars var vi ju tvungna att gå hem i snökaoset eftersom bussarna inte gick... :( :)
Jag just nu ;)

Inte så fina bilder men det är ju typ morgon fortfarande...


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback