Vampire Diaries !

AA MY GOD ! Vampire Diaries in my ♥ ! avsnittet var så himla bra, men det är nog bara för att jag längtat så mycket... men tycker de nog börjat överdriva *lite* med alla de övernaturliga krafterna och att det händer än massa saker hela tiden... Men jaja! Fast Twilight kommer ändå finnas i en mycket större plats i mitt hjärta, haha som ni kanske fattar är jag värsta vampyr-fanet ;D haha Känner mig lite flummig, undrar varför? Haha kanske för att jag nyss stod och dansa ihjäl mig till hög musik ^^

Låter kanske lite fånigt men det är as-kul! och detsutom, vad ska man annars göra om man har tråkigt?!


Puss! ♥


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback