Tillbaka !

Ja nu är jag tillbaka ;D Datorn hade/har nämligen gått sönder så har inte kunnat va inne på en hel vecka :O Men det har faktiskt fått mig att tagga ner lite...
Jag menar, tänk hur mycket datorn tar vår tid och energi? Förut så brukade jag direkt efter att jag kommit hem sätta mig vid datorn, vara inne på facebook och kolla bloggar fram till middan och sedan efter det, och det gjorde också så att jag började stressa över alla läxor jag fått, eftersom jag var inne på datorn istället för att göra de...
Så jag har bestämmt att jag framöver inte ska vara lika aktiv när det gäller datorn som jag var förut. Jag menar, snart så kommer jag ju att få betyg och så, så jag vill gärna förbereda mig redan nu.
Snabb bild just nu ! ;D
Ja jag är osminkad....


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback