SOVMORGON = YEY!! :D

Ja som ni kanske vet så har jag inte skrivit på länge... elr ja... två dar :) Men har bara inte haft någon lust eller tid ! :O Jaja men nu till viktigare saker... Har sovmorgon idag !! Vi börjar klockan 12 men slutar klockan 18... men det är för att det är sista dagen och sen har vi sportlov ! :D Men ska bara berätta en sak ;) I förrigår satt jag och Natasha och pratade i telefon (i 1,5 timmar) medans jag fixade en bild med Natti och Rasmus på... hehe tycker nämligen de skulle passa skit bra ihop ^^ Haken med att sitta och prata med nån i telefon är att jag slösade på 50 kr... och sen upptäckte jag att skype fanns... Stupid me ! ♥ Aja här kommer bilden på Rasmus och Natti, och en ful bild på mig!
Puss ! ♥


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback