Shohoho :love:

Shooo alla där ute i den lilla bloggvärlden! ♥ Detta är VERKLIGEN inte Malin... Hon är där uppe o kollar typ på TV :P Jupp! Hon bad mig att gästblogga på hennes blogg, så ...

Nu gör jag det! :love: Det har vart skiiiit stressigt i skolan de här senaste veckorna! Asso jag menar! Herregud vad mycket matte vi får ! ♥ Jag glömde säga vad jag heter. Jo jag heter Nadja (den snygga) Mikaela Felin, är 11 år o är Molles söta och UNDERBARA syrra!

PSS: Hon har TILLOCHMED sagt det till mig :P Jag har Också en skiiiiiit BRA blogg!!!!                                                                                       http://mittlivsomnadja.blogg.se/
Kolla gärna IN den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ Liten bilder på MOA! :love:
pöss! ♥ ÄLSKAR ER VÄNNER! :* :* :* PUSS PUS PU P <3


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback