Så här var min dag

Ja idag har jag ägnat mig åt matteläxan under stort sett all den tid jag varit hemma (förutom när jag tittade på melodifestivalen) . Nej men jag vaknade klockan 10:30 och blev klar med frukosten klockan 11:00 typ.. Efter det tog jag ett 2 timmars bad i bubbelbadkaret.
Sen gjorde jag matteläxan & åt lunch.
Men mamma ville att jag skulle följa med in till stan och kolla på ett "klassiskt musik framträdande till minne av någon Rysk kille jag inte kommer ihåg namnet på" (men som jag själv ska lära mig spela en låt av på piano) och sammanträffande nog träffade jag Katja och hennes mamma där ! Katja går nämligen i min klass och pratar också Ryska (ja så nu vet ni alla att jag pratar Ryska, fast inte så bra dock...)
En random bild från förra sommaren ;D Längtar verkligen efter sommarn !!
Puss ! //Malin


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback