Me now and I'm back ;)

Haha Nadja e så sööt ^^ Hon skrev till och med på hennes blogg utan att jag visste att hon var tacksam och glad för att jag "stöttade" henne när det gäller en sak i skolan... Aja, jag bad henne gästblogga, för jag hade själv inte tid just då att blogga :/ Men now I'm back! ;D Men nu till en annan sak. Imorgon börjar klättringen !!! :D
åhh jag längtar, det är så sjuukt kul ! :D men aja, idag gjorde jag mina Ryska läxor eftersom jag inte kommer att ha tid att göra de i sista sekunden (imorgon) höhö ;P Here comes 1 foto's of me and Nadja ^^ ♥
Ja som ni kanske ser så är det jag som är den till höger och Nadja den till vänster ;)
Pöss på rumpahn ;) ♥


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback