Låååååång dag ! ;D

Ja idag åkte jag (och min familj) skidor i Flotsbro i 5 timmar och guud vad jag är trött nu! Haha men det var så bra att för pappa hade förbestält allting så vi slapp stå i en enorm kö :D smart han är haha ;)

Men sen efter när vi kom hem gjorde jag och mamma en as-god frukt drink (som mamma nämligen kallar för vitaminbomben... höhö) som innehöll morötter, blodapelsin (som är en blandning mellan vanlig och blodapelsin), citron och äpple :D ifall ni ville veta ;)

Efter det bastade vi... vi har nämligen en bastu i badrummet (vart annars?) men det kanske ni redan visste ;)

Here comes some music ;)

Puss !

Ps, kommentera mer ! :D



Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback