Hmh... Vet inte vad rubriken ska heta :/

Jaa dagens dag har varit rätt så bra, haha på rasten så satt jag, Dominiqe, Elaine och Natasha inne på lunchrasten vid dagisbarnens toaletter (haha) och käkade chips som Domi och Elaine köpt xD det var som bio typ eftersom vi stirrade på när Nadja och Tobias höll på med varandra höhö ;) alla vi skrek av glädje när han pussade henne två gånger haha och det var skitkul! :D

Just nu sitter jag bara och har tråkigt... eller tja, jag lyssnar på musik och är inne på facebook också ^^ Men den här helgens läxablir att göra klart svenskan... Annars blir det skidåkning imorgon!! :D

Jag idag ;)



Dagens outfit ♥

Och här kommer låten jag lyssnar på!

Puss! //Malin ♥



Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback