Fy vad dåligt -.-

Ush, varför har Sverige än så dålig musik smak?! Kollade nyss på melodifestivalen och blev sjukt besviken :( Det är så typiskt att just de låtarna som är begrundade med samma akord har alltid vunnit och sedan kommit typ sist i Eurovision (stavning?) ... Den enda låten jag tyckte var åtminstone *lite* bättre var låt nummer 2... Men kommer inte ihåg vad den hette ^^ höhö ♥

Efter att mamma och pappa hämtat mig från Sofie var jag tvungen att åka med de till IKEA, och gissa vad?! En Semla kostar BARA 5 KRONOR!! haha, så stod där och valde ut den största som jag aldrig orkade äta upp... thehe


Bild: Google (hade inte med mig kameran)


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback